preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
ŠKOLSKA PREHRANA
ERASMUS+ PROJEKTI

UČIONICA BUDUĆNOSTI

Učionica budućnosti opremljena je najnovijom informacijskom tehnologijom koja omogućava interaktivno učenje i razmjenu znanja za učenike škole.

MICROSOFT SCHOOL

Priloženi dokumenti:
GPP 2022-2023 HORVATI.docx

Dokumenti za prikaz
eTwinning School

ETWINNING

ERASMUS+ K2 2020.

ERASMUS+ KA 229

AMORES PROJEKT

GLOBE PROGRAM

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 726108
Ovaj mjesec: 2019
Ovaj tjedan: 581
Danas: 88
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan BezVeze
Autor: Darija Odorčić Matijević, 14. 6. 2023.

Projekt Dan BezVeze

O projektu 

Svakodnevno smo opterećeni novim tehnologijama. Koliko su nam olakšale život, toliko su nas ubrzale i učinile anksioznima. Nema više niti jednog trenutka kojeg ne prekine neki BIP na našim pametnim telefonima. Obiteljski ručak, igranje nogometa na igralištu, učenje pa čak i tijekom nastave... u sve naše trenutke upleo se  BIP BIP.
Svrha ovog projekta nije ocrniti tehnologije. One su nam i omogućile toliko toga. Svrha je osvijestiti koliko zloupotrebljavamo nove tehnologije, škodeći time svome miru, svojim socijalnim kontaktima, svojoj posvećenosti učenju pa čak i uživanju u životu.
Projekt je prvi put proveden u svibnju 2017. godine u OŠ Rapska, Zagreb, a sami projekt je ideja nastavnice informatike Mirene Maljković.
 

Cilj projekta
​Cilj Dana BezVeze je osvijestiti preopterećenost tehnologijama. U našoj školi projekt je proveden 2. lipnja 2023. godine gdje se na nastavi uz različite aktivnosti i radionice učenicima učenike poticalo na druženje "off line". Na taj dan pokušali smo potaknuti učenike i djelatnike škole da isključe svoje mobilne telefone, računala, tablete, televizore, igraće konzole...
Kako bi preduhitrili negativne emocije zbog nedostatka "igračaka" koje su nam u rukama 24/7, taj dan organizirali smo igre, osmišljavali logo projekta, lov na blago, kopali, brali trešnje,... Igre su bile usmjerene uglavnom na druženje, a projektu su sudjelovali 1.b, 2.b, 3.a, 3.b, 4.a, 4.b, 6.b, 7.a, 8.a i 8.b.
Kako je to izgledalo, pogledajte u nastavku…






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju