preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
ŠKOLA ZA ŽIVOT

RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

ŠKOLSKA PREHRANA

Klik na sliku za prikaz aktualnog jelovnika!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

Učionica budućnosti opremljena je najnovijom informacijskom tehnologijom koja omogućava interaktivno učenje i razmjenu znanja za učenike škole.

MICROSOFT SCHOOL

ERASMUS+ K1 2018.

ERASMUS + K1 2017.

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 578902
Ovaj mjesec: 837
Ovaj tjedan: 662
Danas: 140
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ERASMUS+ K1 projekti u Osnovnoj školi Horvati: "Environmental Education and outdoor education in non-formal settings"
Autor: Administrator , 4. 6. 2019.

Profesorica biologije Dijana gnječ, sudjelovala je na strukturiranom tečaju na Cipru pod nazivom "Environmental Education and outdoor education in non-formal settings".


Obrazovanje za okoliš ima brojne prednosti za učitelje:

 

 1. Mašta i entuzijazam pojačavaju se otvorenim, praktičnim, interaktivnim učenjem koje potiče maštu i otključava kreativnost.

 

 2. Iskustveno učenje na otvorenom, primjena učenja u stvarnom svijetu kroz uvid u povezanost socijalnih, ekoloških, ekonomskih, kulturnih i političkih pitanja.

 

 3. Vještine kritičkog i kreativnog razmišljanja poboljšavaju se poticanjem sudionika na istraživanje i istraživanje kako se i zašto događaju i donose vlastite odluke o složenim pitanjima zaštite okoliša. Na taj se način formira nova generacija informiranih potrošača, radnika, kao i donositelja politika ili odluka.

 

 4. Tolerancija i razumijevanje podržani su istraživanjem različitih strana pitanja koja se odnose na kulturu, raznolikost i vjerovanja, kako bismo razumjeli potpunu sliku.

 

 5. Interdisciplinarni karakter obrazovanja za okoliš omogućava polaznicima da integriraju nauku, matematiku, jezičnu umjetnost, povijest i drugo u jednu bogatu lekciju ili aktivnost, te još uvijek zadovoljavaju akademske ciljeve u svim predmetnim područjima.

 

 6. Izlažući sudionike prirodi i omogućavajući im da uče i igraju se vani, odgoj i obrazovanje za okoliš potiče osjetljivost, uvažavanje i poštovanje okoliša. Bori se protiv „poremećaja u deficitu prirode”.

 

 7. Zdrav životni stil potiče se aktivnim učenjem u prirodnom okruženju i pomaže sudionicima da riješe neke zdravstvene probleme koje danas susrećemo kod djece, kao što su pretilost, poremećaji manjka pažnje i depresija. Dobra prehrana često se naglašava edukacijom o okolišu, a stres se smanjuje zbog dužeg vremena provedenog u prirodi.

 

 8. Zajednice su ojačane jer ekološka edukacija potiče osjećaj mjesta i povezanosti kroz sudjelovanje u zajednici (stručnjaci zajednice, donatori, volonteri i lokalni objekti) kako bi se zajednica zbližila u razumijevanju i rješavanju problema zaštite okoliša koji utječu na njihovo naselje.

 

 9. Poduzimaju se odgovorne akcije za poboljšanje okoliša jer okolišni odgoj pomaže sudionicima da razumiju kako njihove odluke i postupci utječu na okoliš, izgrađuje znanje i vještine potrebne za rješavanje složenih okolišnih problema, kao i načine na koje možemo poduzeti mjere kako bi naše okruženje bilo zdravo i održivo za budućnost.

 

 10. Sudionici se osnažuju aktivnim učenjem, građanstvom i liderstvom. To im omogućuje da podijele svoj glas i naprave razliku u svojoj školi i zajednici. EE pomaže sudionicima u izgradnji vlastitih ekoloških znanja i vještina podučavanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju