preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

ŠKOLSKA PREHRANA

Klik na sliku za prikaz aktualnog jelovnika!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

MICROSOFT SCHOOL

CARNET VIJESTI
23.07.2019. 18:02
INFO Uspostava mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019.
Postovani korisnici, Danas, 23.07.2019. oko 15:42 sati, ponovno je uspostavljena mrezna povezanost CARNET cvorista u Slavonskom Brodu. Prema informacijama koje je CARNET NOC dobio od pruzatelja usluge Odasiljaci i veze ... The post INFO Uspostava mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019. appeared first on CARNET .

23.07.2019. 12:02
HITNO Prekid mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019.
Postovani korisnici, Danas, 23.07.2019. oko 08:47 sati, uslijed problema na vezi Slavonski Brod – Zagreb pruzatelja usluge Odasiljaci i veze d.o.o. doslo je do prekida mrezne povezanosti CARNET cvorista u ... The post HITNO Prekid mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019. appeared first on CARNET .

Portal za škole
Objavljen Javni poziv za iskaz interesa za partnerstvo u II. fazi programa e-Škole
15.03.2019. 12:48

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje Javni poziv za iskaz interesa za partnerstvo u II. fazi programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“. 

Početna stranica Republike Hrvatske – WWW.HR u novom ruhu
14.03.2019. 10:02

Osnovne informacije o Hrvatskoj od danas su dostupne na novoj redizajniranoj mrežnoj stranici WWW.HR. Uz atraktivan izgled i poboljšane funkcionalnosti početna stranica Hrvatske posjetiteljima nudi i nov sadržaj. 

CARNET na Mreža Smart Dayu
28.02.2019. 13:18

U organizaciji časopisa Mreža u srijedu, 27. veljače 2019. godine, održan je dvadeset i sedmi po redu Mreža Smart Day. U sklopu događanja organizirana je i panel rasprava pod nazivom “Zaštita od DDos napada” na kojoj je sudjelovao Tomislav Štivojević, pomoćnik ravnatelja za Nacionalni CERT. 

ERASMUS+ K1 2018.

ERASMUS + K1 2017.

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 567120
Ovaj mjesec: 590
Ovaj tjedan: 95
Danas: 28
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ERASMUS+ K1 projekti u Osnovnoj školi Horvati: "Environmental Education and outdoor education in non-formal settings"
Autor: Administrator , 4. 6. 2019.

Profesorica biologije Dijana gnječ, sudjelovala je na strukturiranom tečaju na Cipru pod nazivom "Environmental Education and outdoor education in non-formal settings".


Obrazovanje za okoliš ima brojne prednosti za učitelje:

 

 1. Mašta i entuzijazam pojačavaju se otvorenim, praktičnim, interaktivnim učenjem koje potiče maštu i otključava kreativnost.

 

 2. Iskustveno učenje na otvorenom, primjena učenja u stvarnom svijetu kroz uvid u povezanost socijalnih, ekoloških, ekonomskih, kulturnih i političkih pitanja.

 

 3. Vještine kritičkog i kreativnog razmišljanja poboljšavaju se poticanjem sudionika na istraživanje i istraživanje kako se i zašto događaju i donose vlastite odluke o složenim pitanjima zaštite okoliša. Na taj se način formira nova generacija informiranih potrošača, radnika, kao i donositelja politika ili odluka.

 

 4. Tolerancija i razumijevanje podržani su istraživanjem različitih strana pitanja koja se odnose na kulturu, raznolikost i vjerovanja, kako bismo razumjeli potpunu sliku.

 

 5. Interdisciplinarni karakter obrazovanja za okoliš omogućava polaznicima da integriraju nauku, matematiku, jezičnu umjetnost, povijest i drugo u jednu bogatu lekciju ili aktivnost, te još uvijek zadovoljavaju akademske ciljeve u svim predmetnim područjima.

 

 6. Izlažući sudionike prirodi i omogućavajući im da uče i igraju se vani, odgoj i obrazovanje za okoliš potiče osjetljivost, uvažavanje i poštovanje okoliša. Bori se protiv „poremećaja u deficitu prirode”.

 

 7. Zdrav životni stil potiče se aktivnim učenjem u prirodnom okruženju i pomaže sudionicima da riješe neke zdravstvene probleme koje danas susrećemo kod djece, kao što su pretilost, poremećaji manjka pažnje i depresija. Dobra prehrana često se naglašava edukacijom o okolišu, a stres se smanjuje zbog dužeg vremena provedenog u prirodi.

 

 8. Zajednice su ojačane jer ekološka edukacija potiče osjećaj mjesta i povezanosti kroz sudjelovanje u zajednici (stručnjaci zajednice, donatori, volonteri i lokalni objekti) kako bi se zajednica zbližila u razumijevanju i rješavanju problema zaštite okoliša koji utječu na njihovo naselje.

 

 9. Poduzimaju se odgovorne akcije za poboljšanje okoliša jer okolišni odgoj pomaže sudionicima da razumiju kako njihove odluke i postupci utječu na okoliš, izgrađuje znanje i vještine potrebne za rješavanje složenih okolišnih problema, kao i načine na koje možemo poduzeti mjere kako bi naše okruženje bilo zdravo i održivo za budućnost.

 

 10. Sudionici se osnažuju aktivnim učenjem, građanstvom i liderstvom. To im omogućuje da podijele svoj glas i naprave razliku u svojoj školi i zajednici. EE pomaže sudionicima u izgradnji vlastitih ekoloških znanja i vještina podučavanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju