preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

ŠKOLSKA PREHRANA

Klik na sliku za prikaz aktualnog jelovnika!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

MICROSOFT SCHOOL

CARNET VIJESTI
23.07.2019. 18:02
INFO Uspostava mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019.
Postovani korisnici, Danas, 23.07.2019. oko 15:42 sati, ponovno je uspostavljena mrezna povezanost CARNET cvorista u Slavonskom Brodu. Prema informacijama koje je CARNET NOC dobio od pruzatelja usluge Odasiljaci i veze ... The post INFO Uspostava mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019. appeared first on CARNET .

23.07.2019. 12:02
HITNO Prekid mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019.
Postovani korisnici, Danas, 23.07.2019. oko 08:47 sati, uslijed problema na vezi Slavonski Brod – Zagreb pruzatelja usluge Odasiljaci i veze d.o.o. doslo je do prekida mrezne povezanosti CARNET cvorista u ... The post HITNO Prekid mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019. appeared first on CARNET .

Portal za škole
Objavljen Javni poziv za iskaz interesa za partnerstvo u II. fazi programa e-Škole
15.03.2019. 12:48

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje Javni poziv za iskaz interesa za partnerstvo u II. fazi programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“. 

Početna stranica Republike Hrvatske – WWW.HR u novom ruhu
14.03.2019. 10:02

Osnovne informacije o Hrvatskoj od danas su dostupne na novoj redizajniranoj mrežnoj stranici WWW.HR. Uz atraktivan izgled i poboljšane funkcionalnosti početna stranica Hrvatske posjetiteljima nudi i nov sadržaj. 

CARNET na Mreža Smart Dayu
28.02.2019. 13:18

U organizaciji časopisa Mreža u srijedu, 27. veljače 2019. godine, održan je dvadeset i sedmi po redu Mreža Smart Day. U sklopu događanja organizirana je i panel rasprava pod nazivom “Zaštita od DDos napada” na kojoj je sudjelovao Tomislav Štivojević, pomoćnik ravnatelja za Nacionalni CERT. 

ERASMUS+ K1 2018.

ERASMUS + K1 2017.

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 567120
Ovaj mjesec: 590
Ovaj tjedan: 95
Danas: 28
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ERASMUS+ projekti u Osnovnoj školi Horvati - STEAM is IN, then without rest, take A CHANCE and be THE BEST!
Autor: Suzana Delić, 19. 4. 2018.

Profesor Hrvatskog jezika Ivan Kardum pohađao je strukturirani tečaj u sklopu Erasmus+ K1 projekta, Assessment for learning – Creative and diverse methods for education in the 21st century

04.03.-10.04.2018. Borgrnes, Island


 

Tečaj je bio koncipiran od 53 sata stručnog usavršavanja za učitelje kroz radionice, prezentacije sudionika te posjet školi u Borgarneseu. Voditeljice su bile Gudrun

Petursdottir, ICT menađerica te trenerica te Cherry Hopton, ICT trenerica. Glavni focus edukacije je bio kako koristiti vrednovanje te još važnije kako vrednovati za učenje. Sudionici su naučili kako kreirati I implementirati kreativno okruženje za učenje, kako omogućiti vrednovanje u realnom vremenu, kako kreirati vrednovanje realičitim metodama i kriterijima.

Tečaj je bio organiziran u sedam dana počevši s razgovorom što I kako vrednujemo. Sudionici su objašnjavali forme vrednovanja te razliku formativnog I sumativnog vrednovanja. Sudionici su u skupinama ragovarali o ključnim kompetencijama potrebnima u ovome stoljeću te koje su metode učenja najkorisnije za razvoj ključnih kompetencija.

Posebna pozornost je data vrednovanju za učenje te odgovoru na pitanja što je to i što zaista želimo vrednovati. Prikazan je primjer škotskog iskustva (Short Lecture on Curriculum for Excellence and Assessment) od strane Cherry Hopton.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju