preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

ŠKOLSKA PREHRANA

Klik na sliku za prikaz aktualnog jelovnika!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

MICROSOFT SCHOOL

CARNET VIJESTI
15.11.2018. 15:35
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018. 11:22
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 

Portal za škole
Održan okrugli stol "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“
02.11.2018. 14:14

Prijevare putem interneta, računalne ucjene (ransomware), socijalni inženjering (phishing) i lažne vijesti (fakenews) samo su neke od tema o kojima se raspravljalo jučer na okruglom stolu "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“ u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET, a u sklopu Europskog mjeseca kibernetičke sigurnosti. 

Otvorene prijave na CUC 2018
25.10.2018. 12:49

Prijave na 20. CARNET-ovu korisničku konferenciju CUC 2018 su OTVORENE i traju do ponedjeljka, 5. studenoga 2018. godine, u 23 sata i 59 minuta. Prijavni je obrazac dostupan na ovoj poveznici. Sve su informacije o prijavama dostupne na stranici Prijave.

Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
24.09.2018. 15:04

Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

ERASMUS + K1 JOB SHADOWING

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 555787
Ovaj mjesec: 727
Ovaj tjedan: 288
Danas: 23
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools”
Autor: Suzana Delić, 14. 3. 2015.

Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.


CARNetov projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

 

1.12.2013. do 1.12.2015.

Posljednji rezultati PISA istraživanja o vještini čitanja pokazali su da u prosjeku jedan od pet petnaestogodišnjaka u europskim zemljama ima vrlo nisko razvijenu vještinu čitanja. Druga europska istraživanja su pokazala da više od jedne petine djece i mladih rijetko ili nikada ne čitaju u svoje slobodno vrijeme, dok bi gotovo petini bilo neugodno da ih njihovi vršnjaci vide kako čitaju. Mnogi učenici ne poznaju nacionalnu i europsku književnost, a nastojanja učitelja i nastavnika da pobude interes učenika za čitanjem nailaze na velike poteškoće.

Učitelji i nastavnici smatraju da bi korištenje IKT-a u nastavi književnosti moglo pomoći u povećanju interesa učenika. Međutim, da bi se IKT uspješno primijenile u nastavi književnosti potrebna je ne samo ekspertiza nastavnog osoblja u korištenju IKT-a, već i inovativne metodologije koje će iskoristiti potencijale IKT-a za učenje čitanja i književnosti.

S obzirom na porazne podatke o niskim vještinama i navikama čitanja kod učenika, jedan od najvažnijih ciljeva projekta AMORES je unaprijediti učenje književnosti širom Europe omogućujući učenicima aktivniji angažman kroz korištenje inovativne metodologije zasnovane na kreativnom i suradničkom korištenju tehnologije. Nova metodologija će osnažiti učenike da izraze svoje mišljenje i utječu na svoje iskustvo učenja kroz kreiranje e-artefakata inspiriranih nacionalnom književnošću i njihovim dijeljenjem s učenicima iz drugih europskih zemalja. Kreiranjem e-artefakata, dijeljenjem i komunikacijom s učenicima iz drugih europskih zemalja, učenici i nastavnici će povećati svoje digitalne kompetencije

Projekt će direktno uključiti dvjesto učenika i deset nastavnika u pet osnovnih i srednjih škola u pet europskih zemalja: Velikoj Britaniji, Švedskoj, Danskoj, Poljskoj i Hrvatskoj. Međutim, rezultati projekta će biti promovirani i šire u svim partnerskim zemljama kao i u drugim zemljama Europe. Najvažniji rezultati projekta uključuju metodologiju i upute za nastavnike za korištenje tehnologije s ciljem unapređenja čitanja i nastave književnosti, web kolekciju e-artefakata učenika i međunarodno natjecanje e-artefakata učenika.

Partneri na projektu AMORES su:

  • Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Zagreb, Hrvatska
  • Silkeborg Naturfagscenter, Silkeborg Municipality, Silkeborg, Danska
  • Coventry University, Coventry, Velika Britanija
  • Staffordshire University, Stoke on Trent, Velika Britanija,
  • 36.6 Centrum Kompetencji, Lodz, Poljska,
  • Osnovna škola Horvati, Zagreb, Hrvatska,
  • Karlbergsskolan, Köping, Švedska,
  • NSF CYBERALL ACCESS, Atena, Grčka.

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.

Učiteljica savjetnica Suzana Delić te profesor hrvatskog jezika Ivan Kardum, sudjelovali su u ožujku 2014. na radionici za učitelje u Stoke on Trentu, UK. Na drugu radionicu spremaju se upravo u ožujku ove godine gdje će raditi zajedno s kolegama iz ostalih škola u projektu. Učitelji u projektu završili su i Moodle tečaj za učitelje. Trenutno se provodi pilot faza implementacije, a svi učitelji i učenici svakodnevno surađuju i kroz Edomodo.

Bilateralni susret održat će se između OŠ Horvati i škole iz Švedske. 10 hrvatskih učenika uskoro će posjetiti svoje švedske prijatelje, a Šveđani će također doći i u Hrvatsku.

U OŠ Horvati održavaju se radionice za učenike i roditelje na kojima učenici i roditelji zajedno izrađuju digitalne materijale. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju