preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

e-Dnevnik

MICROSOFT SCHOOL

Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

KORISNI LINKOVI
Lista linkova je prazna
CARNET VIJESTI
02.07.2018. 10:31
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, CARNET i UNESCO surađuju u pripremi Strategije digitalne zrelosti škola
U sklopu provedbe projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ u Zagrebu se, od 2. do 4. srpnja 2018. godine, održava posljednja radionica Povjerenstva za izradu Strategije digitalne zrelosti škola. Radionicu organizira Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET kao nositelj pilot projekta e-Škole, u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja te stručnjacima iz UNESCO-a.

02.07.2018. 09:43
Webinar: Život Engleskog jezika u Školi za život
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, u suradnji s Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom - CARNET i i Hrvatskim udruženjem profesora engleskog, organizira webinar pod nazivom Život Engleskog jezika u Školi za Život. Webinar će se održati u ponedjeljak, 9. srpnja 2018. godine od 20 do 21 sat. 

Portal za škole
Ministarstvo znanosti i obrazovanja, CARNET i UNESCO surađuju u pripremi Strategije digitalne zrelosti škola
02.07.2018. 11:05

U sklopu provedbe projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)“ u Zagrebu se, od 2. do 4. srpnja 2018. godine, održava posljednja radionica Povjerenstva za izradu Strategije digitalne zrelosti škola. Radionicu organizira Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET kao nositelj pilot projekta e-Škole, u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja te stručnjacima iz UNESCO-a.

Webinar: Život Engleskog jezika u Školi za život
02.07.2018. 11:04

Ministarstvo znanosti i obrazovanja, u suradnji s Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom - CARNET i i Hrvatskim udruženjem profesora engleskog, organizira webinar pod nazivom Život Engleskog jezika u Školi za Život. Webinar će se održati u ponedjeljak, 9. srpnja 2018. godine od 20 do 21 sat. 

Objavljena "Nacionalna taksonomija računalno-sigurnosnih incidenata"
26.06.2018. 11:13

U okviru provedbe projekta GrowCERT izrađena je “Nacionalna taksonomija računalno-sigurnosnih incidenata” nastala temeljem Akcijskog plana za provedbu Nacionalne strategije kibernetičke sigurnosti

ERASMUS + K1 JOB SHADOWING

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 548747
Ovaj mjesec: 536
Ovaj tjedan: 20
Danas: 1
Tražilica
Zašto se baviti šahom?

ZAŠTO BAŠ ŠAH?

Ima mnogo razloga. Za djecu koja dolaze u šahovsku grupu u školi, ili pak igraju šah kod kuće s djedom šah je samo zabava u kojoj vole pobijediti. Pogotovo djeda koji šah obično igra cijeli svoj život. Za roditelje te iste djece šah je nešto što pozitivno utječe na njihovu djecu i nikako im neće štetiti. Potpuno su u pravu.  Alfred Benet (Sorbonne, Paris) prvi je pokušao odrediti vezu između šaha i njegovog utjecaja na inteligenciju, koncentraciju i memoriju.

On je bio prvi psiholog koji je upotrijebio šah u istraživanju memorije.

 Neponovljivi Sigmund Freud je bio prvi psihoanalitičar koji je spominjao šah u svojim studijama, a 1925.na  Moscow University,  Djakon, Petrouski i Rudik, istraživali su pedagoške vrijednosti šaha.  Albert Frank (1974.) svoj doktorski rad, u Zairu,  radio je s dvije grupe studenata (kontrolnom i testnom), sa i bez šaha.    

Nakon ovih početaka slijedi impresivan niz znanstvenika i istraživača koji su uvidjeli važnost

učenja šaha (Brown, Bell, Heidema, Machado, Stermberg, Talisina, Linder, Artise itd.)

Linder je 1990. napisao: „Šah je sada dio kurikuluma stotinjak škola u preko 30 zemalja širom svijeta“. Danas u svijetu postoji Chess Teaching System.

Svjetski šahovski šampion Emanuel Lasker je rekao: „Učenje šaha mora biti i učenje neovisnog mišljenja i prosuđivanja“.

Koji učitelj ili roditelj može na ovo ostati hladan!? Uz koji nastavni predmet djeca toliko toga usvajaju, a tako se dobro zabavljaju?! A nakon što su riješili šahovski zadatak, traže još.

To je neopisiva vrijednost šaha koju trebamo i moramo iskoristiti.

Stavovi i vrijednosti na koje djelujemo šahom i izgrađujemo ih:

  1. učenje
  2. rad
  3. disciplina
  4. mudrost
  5. kreativnost
  6. red
  7. ljepota
  8. istina
  9. samopoštovanje
  10. pravda
  11. samokritičnost
  12. sloboda
  13. zdravlje
  14. prijateljstvo
  15. dostojanstvo
  16. upornost
  17. osobnost
  18. solidarnost

 

preskoči na navigaciju