preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

ŠKOLSKA PREHRANA

Klik na sliku za prikaz aktualnog jelovnika!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

MICROSOFT SCHOOL

KORISNI LINKOVI
Lista linkova je prazna
CARNET VIJESTI
15.11.2018. 15:35
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018. 11:22
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 

Portal za škole
Održan okrugli stol "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“
02.11.2018. 14:14

Prijevare putem interneta, računalne ucjene (ransomware), socijalni inženjering (phishing) i lažne vijesti (fakenews) samo su neke od tema o kojima se raspravljalo jučer na okruglom stolu "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“ u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET, a u sklopu Europskog mjeseca kibernetičke sigurnosti. 

Otvorene prijave na CUC 2018
25.10.2018. 12:49

Prijave na 20. CARNET-ovu korisničku konferenciju CUC 2018 su OTVORENE i traju do ponedjeljka, 5. studenoga 2018. godine, u 23 sata i 59 minuta. Prijavni je obrazac dostupan na ovoj poveznici. Sve su informacije o prijavama dostupne na stranici Prijave.

Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
24.09.2018. 15:04

Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

ERASMUS + K1 JOB SHADOWING

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 555787
Ovaj mjesec: 727
Ovaj tjedan: 288
Danas: 23
Tražilica
Zašto se baviti šahom?

ZAŠTO BAŠ ŠAH?

Ima mnogo razloga. Za djecu koja dolaze u šahovsku grupu u školi, ili pak igraju šah kod kuće s djedom šah je samo zabava u kojoj vole pobijediti. Pogotovo djeda koji šah obično igra cijeli svoj život. Za roditelje te iste djece šah je nešto što pozitivno utječe na njihovu djecu i nikako im neće štetiti. Potpuno su u pravu.  Alfred Benet (Sorbonne, Paris) prvi je pokušao odrediti vezu između šaha i njegovog utjecaja na inteligenciju, koncentraciju i memoriju.

On je bio prvi psiholog koji je upotrijebio šah u istraživanju memorije.

 Neponovljivi Sigmund Freud je bio prvi psihoanalitičar koji je spominjao šah u svojim studijama, a 1925.na  Moscow University,  Djakon, Petrouski i Rudik, istraživali su pedagoške vrijednosti šaha.  Albert Frank (1974.) svoj doktorski rad, u Zairu,  radio je s dvije grupe studenata (kontrolnom i testnom), sa i bez šaha.    

Nakon ovih početaka slijedi impresivan niz znanstvenika i istraživača koji su uvidjeli važnost

učenja šaha (Brown, Bell, Heidema, Machado, Stermberg, Talisina, Linder, Artise itd.)

Linder je 1990. napisao: „Šah je sada dio kurikuluma stotinjak škola u preko 30 zemalja širom svijeta“. Danas u svijetu postoji Chess Teaching System.

Svjetski šahovski šampion Emanuel Lasker je rekao: „Učenje šaha mora biti i učenje neovisnog mišljenja i prosuđivanja“.

Koji učitelj ili roditelj može na ovo ostati hladan!? Uz koji nastavni predmet djeca toliko toga usvajaju, a tako se dobro zabavljaju?! A nakon što su riješili šahovski zadatak, traže još.

To je neopisiva vrijednost šaha koju trebamo i moramo iskoristiti.

Stavovi i vrijednosti na koje djelujemo šahom i izgrađujemo ih:

  1. učenje
  2. rad
  3. disciplina
  4. mudrost
  5. kreativnost
  6. red
  7. ljepota
  8. istina
  9. samopoštovanje
  10. pravda
  11. samokritičnost
  12. sloboda
  13. zdravlje
  14. prijateljstvo
  15. dostojanstvo
  16. upornost
  17. osobnost
  18. solidarnost

 

preskoči na navigaciju