preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

ŠKOLSKA PREHRANA

Klik na sliku za prikaz aktualnog jelovnika!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

MICROSOFT SCHOOL

CARNET VIJESTI
23.07.2019. 18:02
INFO Uspostava mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019.
Postovani korisnici, Danas, 23.07.2019. oko 15:42 sati, ponovno je uspostavljena mrezna povezanost CARNET cvorista u Slavonskom Brodu. Prema informacijama koje je CARNET NOC dobio od pruzatelja usluge Odasiljaci i veze ... The post INFO Uspostava mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019. appeared first on CARNET .

23.07.2019. 12:02
HITNO Prekid mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019.
Postovani korisnici, Danas, 23.07.2019. oko 08:47 sati, uslijed problema na vezi Slavonski Brod – Zagreb pruzatelja usluge Odasiljaci i veze d.o.o. doslo je do prekida mrezne povezanosti CARNET cvorista u ... The post HITNO Prekid mrezne povezanosti – Brodsko-posavska zupanija – 23.07.2019. appeared first on CARNET .

Portal za škole
Objavljen Javni poziv za iskaz interesa za partnerstvo u II. fazi programa e-Škole
15.03.2019. 12:48

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje Javni poziv za iskaz interesa za partnerstvo u II. fazi programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“. 

Početna stranica Republike Hrvatske – WWW.HR u novom ruhu
14.03.2019. 10:02

Osnovne informacije o Hrvatskoj od danas su dostupne na novoj redizajniranoj mrežnoj stranici WWW.HR. Uz atraktivan izgled i poboljšane funkcionalnosti početna stranica Hrvatske posjetiteljima nudi i nov sadržaj. 

CARNET na Mreža Smart Dayu
28.02.2019. 13:18

U organizaciji časopisa Mreža u srijedu, 27. veljače 2019. godine, održan je dvadeset i sedmi po redu Mreža Smart Day. U sklopu događanja organizirana je i panel rasprava pod nazivom “Zaštita od DDos napada” na kojoj je sudjelovao Tomislav Štivojević, pomoćnik ravnatelja za Nacionalni CERT. 

ERASMUS+ K1 2018.

ERASMUS + K1 2017.

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 567119
Ovaj mjesec: 589
Ovaj tjedan: 94
Danas: 27
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools”
Autor: Suzana Delić, 14. 3. 2015.

Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.


CARNetov projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

 

1.12.2013. do 1.12.2015.

Posljednji rezultati PISA istraživanja o vještini čitanja pokazali su da u prosjeku jedan od pet petnaestogodišnjaka u europskim zemljama ima vrlo nisko razvijenu vještinu čitanja. Druga europska istraživanja su pokazala da više od jedne petine djece i mladih rijetko ili nikada ne čitaju u svoje slobodno vrijeme, dok bi gotovo petini bilo neugodno da ih njihovi vršnjaci vide kako čitaju. Mnogi učenici ne poznaju nacionalnu i europsku književnost, a nastojanja učitelja i nastavnika da pobude interes učenika za čitanjem nailaze na velike poteškoće.

Učitelji i nastavnici smatraju da bi korištenje IKT-a u nastavi književnosti moglo pomoći u povećanju interesa učenika. Međutim, da bi se IKT uspješno primijenile u nastavi književnosti potrebna je ne samo ekspertiza nastavnog osoblja u korištenju IKT-a, već i inovativne metodologije koje će iskoristiti potencijale IKT-a za učenje čitanja i književnosti.

S obzirom na porazne podatke o niskim vještinama i navikama čitanja kod učenika, jedan od najvažnijih ciljeva projekta AMORES je unaprijediti učenje književnosti širom Europe omogućujući učenicima aktivniji angažman kroz korištenje inovativne metodologije zasnovane na kreativnom i suradničkom korištenju tehnologije. Nova metodologija će osnažiti učenike da izraze svoje mišljenje i utječu na svoje iskustvo učenja kroz kreiranje e-artefakata inspiriranih nacionalnom književnošću i njihovim dijeljenjem s učenicima iz drugih europskih zemalja. Kreiranjem e-artefakata, dijeljenjem i komunikacijom s učenicima iz drugih europskih zemalja, učenici i nastavnici će povećati svoje digitalne kompetencije

Projekt će direktno uključiti dvjesto učenika i deset nastavnika u pet osnovnih i srednjih škola u pet europskih zemalja: Velikoj Britaniji, Švedskoj, Danskoj, Poljskoj i Hrvatskoj. Međutim, rezultati projekta će biti promovirani i šire u svim partnerskim zemljama kao i u drugim zemljama Europe. Najvažniji rezultati projekta uključuju metodologiju i upute za nastavnike za korištenje tehnologije s ciljem unapređenja čitanja i nastave književnosti, web kolekciju e-artefakata učenika i međunarodno natjecanje e-artefakata učenika.

Partneri na projektu AMORES su:

  • Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Zagreb, Hrvatska
  • Silkeborg Naturfagscenter, Silkeborg Municipality, Silkeborg, Danska
  • Coventry University, Coventry, Velika Britanija
  • Staffordshire University, Stoke on Trent, Velika Britanija,
  • 36.6 Centrum Kompetencji, Lodz, Poljska,
  • Osnovna škola Horvati, Zagreb, Hrvatska,
  • Karlbergsskolan, Köping, Švedska,
  • NSF CYBERALL ACCESS, Atena, Grčka.

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.

Učiteljica savjetnica Suzana Delić te profesor hrvatskog jezika Ivan Kardum, sudjelovali su u ožujku 2014. na radionici za učitelje u Stoke on Trentu, UK. Na drugu radionicu spremaju se upravo u ožujku ove godine gdje će raditi zajedno s kolegama iz ostalih škola u projektu. Učitelji u projektu završili su i Moodle tečaj za učitelje. Trenutno se provodi pilot faza implementacije, a svi učitelji i učenici svakodnevno surađuju i kroz Edomodo.

Bilateralni susret održat će se između OŠ Horvati i škole iz Švedske. 10 hrvatskih učenika uskoro će posjetiti svoje švedske prijatelje, a Šveđani će također doći i u Hrvatsku.

U OŠ Horvati održavaju se radionice za učenike i roditelje na kojima učenici i roditelji zajedno izrađuju digitalne materijale. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju