preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

Klik na sliku za uvećan prikaz!

UČIONICA BUDUĆNOSTI

e-Dnevnik

MICROSOFT SCHOOL

Kalendar
« Travanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

CARNET VIJESTI
20.04.2018. 13:17
Objavljen Priručnik za primjenu i izradu e-Škole scenarija poučavanja
Osposobljavanje nastavnika i sustavna edukacija za korištenje tehnologije u obrazovanju jedan je od najvažnijih zadataka pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET.

18.04.2018. 13:36
CARNET uživo prenosi predavanje o medijskoj pismenosti i lažnim vijestima
Predavanje i radionicu pod nazivom “Zašto je važna (novo)medijska pismenost: primjer lažnih vijesti”, koja se u četvrtak, 19. travnja 2018. godine, od 11 sati i 25 minuta održava u Osijeku, može se uživo pratiti na CARNET-ovoj platformi Meduza.

Portal za škole
Objavljen Priručnik za primjenu i izradu e-Škole scenarija poučavanja
20.04.2018. 13:45

Osposobljavanje nastavnika i sustavna edukacija za korištenje tehnologije u obrazovanju jedan je od najvažnijih zadataka pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola" kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET.

CARNET dovodi više od 300 inovativnih ravnatelja i profesora u Zadar
09.04.2018. 15:41

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET u suradnji sa Sveučilištem u Zadru organizira 10. i 11. travnja peti po redu skup Suvremene tehnologije u obrazovanju – STO 2018.

CARNET uživo prenosi predavanja na "10 dana astronomije"
05.04.2018. 09:28

Devetu godinu zaredom astronomsko društvo "Kumova Slama" organizira manifestaciju "10 dana astronomije" koja se održava od 13. do 22. travnja 2018. godine u Daruvaru, a ovaj će put tema biti virtualna astronomija. 

ERASMUS + K1 JOB SHADOWING

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 545086
Ovaj mjesec: 1183
Ovaj tjedan: 107
Danas: 14
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools”
Autor: Suzana Delić, 14. 3. 2015.

Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.


CARNetov projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

 

1.12.2013. do 1.12.2015.

Posljednji rezultati PISA istraživanja o vještini čitanja pokazali su da u prosjeku jedan od pet petnaestogodišnjaka u europskim zemljama ima vrlo nisko razvijenu vještinu čitanja. Druga europska istraživanja su pokazala da više od jedne petine djece i mladih rijetko ili nikada ne čitaju u svoje slobodno vrijeme, dok bi gotovo petini bilo neugodno da ih njihovi vršnjaci vide kako čitaju. Mnogi učenici ne poznaju nacionalnu i europsku književnost, a nastojanja učitelja i nastavnika da pobude interes učenika za čitanjem nailaze na velike poteškoće.

Učitelji i nastavnici smatraju da bi korištenje IKT-a u nastavi književnosti moglo pomoći u povećanju interesa učenika. Međutim, da bi se IKT uspješno primijenile u nastavi književnosti potrebna je ne samo ekspertiza nastavnog osoblja u korištenju IKT-a, već i inovativne metodologije koje će iskoristiti potencijale IKT-a za učenje čitanja i književnosti.

S obzirom na porazne podatke o niskim vještinama i navikama čitanja kod učenika, jedan od najvažnijih ciljeva projekta AMORES je unaprijediti učenje književnosti širom Europe omogućujući učenicima aktivniji angažman kroz korištenje inovativne metodologije zasnovane na kreativnom i suradničkom korištenju tehnologije. Nova metodologija će osnažiti učenike da izraze svoje mišljenje i utječu na svoje iskustvo učenja kroz kreiranje e-artefakata inspiriranih nacionalnom književnošću i njihovim dijeljenjem s učenicima iz drugih europskih zemalja. Kreiranjem e-artefakata, dijeljenjem i komunikacijom s učenicima iz drugih europskih zemalja, učenici i nastavnici će povećati svoje digitalne kompetencije

Projekt će direktno uključiti dvjesto učenika i deset nastavnika u pet osnovnih i srednjih škola u pet europskih zemalja: Velikoj Britaniji, Švedskoj, Danskoj, Poljskoj i Hrvatskoj. Međutim, rezultati projekta će biti promovirani i šire u svim partnerskim zemljama kao i u drugim zemljama Europe. Najvažniji rezultati projekta uključuju metodologiju i upute za nastavnike za korištenje tehnologije s ciljem unapređenja čitanja i nastave književnosti, web kolekciju e-artefakata učenika i međunarodno natjecanje e-artefakata učenika.

Partneri na projektu AMORES su:

  • Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Zagreb, Hrvatska
  • Silkeborg Naturfagscenter, Silkeborg Municipality, Silkeborg, Danska
  • Coventry University, Coventry, Velika Britanija
  • Staffordshire University, Stoke on Trent, Velika Britanija,
  • 36.6 Centrum Kompetencji, Lodz, Poljska,
  • Osnovna škola Horvati, Zagreb, Hrvatska,
  • Karlbergsskolan, Köping, Švedska,
  • NSF CYBERALL ACCESS, Atena, Grčka.

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.

Učiteljica savjetnica Suzana Delić te profesor hrvatskog jezika Ivan Kardum, sudjelovali su u ožujku 2014. na radionici za učitelje u Stoke on Trentu, UK. Na drugu radionicu spremaju se upravo u ožujku ove godine gdje će raditi zajedno s kolegama iz ostalih škola u projektu. Učitelji u projektu završili su i Moodle tečaj za učitelje. Trenutno se provodi pilot faza implementacije, a svi učitelji i učenici svakodnevno surađuju i kroz Edomodo.

Bilateralni susret održat će se između OŠ Horvati i škole iz Švedske. 10 hrvatskih učenika uskoro će posjetiti svoje švedske prijatelje, a Šveđani će također doći i u Hrvatsku.

U OŠ Horvati održavaju se radionice za učenike i roditelje na kojima učenici i roditelji zajedno izrađuju digitalne materijale. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju