preskoči na sadržaj

Osnovna škola Horvati Zagreb

Login
UČIONICA BUDUĆNOSTI

MICROSOFT SCHOOL

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

CARNET VIJESTI
20.06.2017. 12:51
CARNet donirao sustav za praćenje kakvoće zraka Tehničkoj školi u Sisku
Tijekom dana mnogi od nas većinu vremena provode u zatvorenom prostoru – kod kuće, na poslu ili u školi. Kakvoća zraka koji udišemo u zatvorenom prostoru ima izravan utjecaj na naše zdravlje, a loša kakvoća zraka u zatvorenom prostoru može štetiti osjetljivim skupinama stanovništva u koje spadaju i djeca.

20.06.2017. 11:02
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu opreme za regionalne obrazovne centre u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” i „Nabavu visokodostupnog sustava za pohranu i analizu strukturiranih i nestrukturiranih podataka u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

Portal za škole
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
20.06.2017. 12:07

Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu opreme za regionalne obrazovne centre u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” i „Nabavu visokodostupnog sustava za pohranu i analizu strukturiranih i nestrukturiranih podataka u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

Webinar: My SUSI Experience
02.06.2017. 13:13

U ponedjeljak 5. lipnja 2017. godine, od 20 do 21 sat, Hrvatsko udruženje profesora engleskog (HUPe) u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom “My SUSI Experience”.

U Kninu održan 2. regionalni webinar u projektu „e-Škole“
01.06.2017. 07:32

„Primjena digitalne tehnologije u nastavi biologije i prirode u osnovnoj školi“ naziv je drugog regionalnog webinara kojeg je Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet održala danas u sklopu nacionalnog pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

ERASMUS + K1 JOB SHADOWING

ERASMUS+ K1

AMORES PROJEKT

ISE PROJEKT

ODS PROJEKT

SNAIL IN SCHOOL

GLOBE PROGRAM

Anketa (mala)
Za koje dodatne sadržaje u školi biste bili posebno motivirani?







Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 7. 2011.

Ukupno: 528559
Ovaj mjesec: 764
Ovaj tjedan: 177
Danas: 16
Školske vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools”
Autor: Suzana Delić, 14. 3. 2015.

Projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.


CARNetov projekt AMORES – “An Approach to MOtivating learners to Read in European Schools” jedan je od 12% projekata izabranih za sufinanciranje od ukupno 274 projektnih aplikacija koje su početkom 2013. godine stigle u Bruxelles. Projekt AMORES sudjelovao je u natječaju dodjele bespovratnih sredstava Programa za cjeloživotno učenje u okviru potprograma Comenius multilateralni projekti koji je u nadležnosti Izvršne agencije za obrazovanje, audiovizualnu politiku i kulturu (EACEA).

 

1.12.2013. do 1.12.2015.

Posljednji rezultati PISA istraživanja o vještini čitanja pokazali su da u prosjeku jedan od pet petnaestogodišnjaka u europskim zemljama ima vrlo nisko razvijenu vještinu čitanja. Druga europska istraživanja su pokazala da više od jedne petine djece i mladih rijetko ili nikada ne čitaju u svoje slobodno vrijeme, dok bi gotovo petini bilo neugodno da ih njihovi vršnjaci vide kako čitaju. Mnogi učenici ne poznaju nacionalnu i europsku književnost, a nastojanja učitelja i nastavnika da pobude interes učenika za čitanjem nailaze na velike poteškoće.

Učitelji i nastavnici smatraju da bi korištenje IKT-a u nastavi književnosti moglo pomoći u povećanju interesa učenika. Međutim, da bi se IKT uspješno primijenile u nastavi književnosti potrebna je ne samo ekspertiza nastavnog osoblja u korištenju IKT-a, već i inovativne metodologije koje će iskoristiti potencijale IKT-a za učenje čitanja i književnosti.

S obzirom na porazne podatke o niskim vještinama i navikama čitanja kod učenika, jedan od najvažnijih ciljeva projekta AMORES je unaprijediti učenje književnosti širom Europe omogućujući učenicima aktivniji angažman kroz korištenje inovativne metodologije zasnovane na kreativnom i suradničkom korištenju tehnologije. Nova metodologija će osnažiti učenike da izraze svoje mišljenje i utječu na svoje iskustvo učenja kroz kreiranje e-artefakata inspiriranih nacionalnom književnošću i njihovim dijeljenjem s učenicima iz drugih europskih zemalja. Kreiranjem e-artefakata, dijeljenjem i komunikacijom s učenicima iz drugih europskih zemalja, učenici i nastavnici će povećati svoje digitalne kompetencije

Projekt će direktno uključiti dvjesto učenika i deset nastavnika u pet osnovnih i srednjih škola u pet europskih zemalja: Velikoj Britaniji, Švedskoj, Danskoj, Poljskoj i Hrvatskoj. Međutim, rezultati projekta će biti promovirani i šire u svim partnerskim zemljama kao i u drugim zemljama Europe. Najvažniji rezultati projekta uključuju metodologiju i upute za nastavnike za korištenje tehnologije s ciljem unapređenja čitanja i nastave književnosti, web kolekciju e-artefakata učenika i međunarodno natjecanje e-artefakata učenika.

Partneri na projektu AMORES su:

  • Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, Zagreb, Hrvatska
  • Silkeborg Naturfagscenter, Silkeborg Municipality, Silkeborg, Danska
  • Coventry University, Coventry, Velika Britanija
  • Staffordshire University, Stoke on Trent, Velika Britanija,
  • 36.6 Centrum Kompetencji, Lodz, Poljska,
  • Osnovna škola Horvati, Zagreb, Hrvatska,
  • Karlbergsskolan, Köping, Švedska,
  • NSF CYBERALL ACCESS, Atena, Grčka.

Voditeljica ovog projekta u Školi je ravnateljica mr. sc. Biserka Matić-Roško, a u  projektu sudjeluje još dvoje učitelja Škole te 3 razredna odjela.

Učiteljica savjetnica Suzana Delić te profesor hrvatskog jezika Ivan Kardum, sudjelovali su u ožujku 2014. na radionici za učitelje u Stoke on Trentu, UK. Na drugu radionicu spremaju se upravo u ožujku ove godine gdje će raditi zajedno s kolegama iz ostalih škola u projektu. Učitelji u projektu završili su i Moodle tečaj za učitelje. Trenutno se provodi pilot faza implementacije, a svi učitelji i učenici svakodnevno surađuju i kroz Edomodo.

Bilateralni susret održat će se između OŠ Horvati i škole iz Švedske. 10 hrvatskih učenika uskoro će posjetiti svoje švedske prijatelje, a Šveđani će također doći i u Hrvatsku.

U OŠ Horvati održavaju se radionice za učenike i roditelje na kojima učenici i roditelji zajedno izrađuju digitalne materijale. 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju